Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Kategóriák / Termékek

Garanciális ügyintézés

A garanciális ügyintézés menete:

Ha minden igyekezet ellenére meghibásodik a Nálunk vásárolt készüléke, kérjük keresse fel a forgalmazó márkaszervízei valamelyikét a jótállási jegy és a vásárláskor kapott számla bemutatásával, hogy gyorsan és hatékonyan kezelhessék a problémát.

A számla és a jótállási jegy megőrzése a Vásárló felelőssége, ezért kérjük, nyomtatva vagy digitális formában őrizze meg ezeket a dokumentumokat a jótállási idő végéig.

E-Hall Kft. 

2209 Péteri, Madách Imre utca 51/A

+36704106882

Dr. SONIC termékekkel kapcsolatos jótállási ügyintézés: info@drsonic.hu  

Dr. KATOKI, NOTIME termékekkel kapcsolatos jótállási ügyintézés: info@drkatoki.hu 

Amennyiben nincs meg, a jótállási jegy itt tölthető le: https://beautytipp.hu/custom/spalazzomedlakossag/image/data/dokumentumok/Jotallasi_jegy_Beauty_Tipp.pdf