A garanciális ügyintézés menete:
Ha minden igyekezet ellenére meghibásodik a Nálunk vásárolt készüléked, kérjük keresd fel a forgalmazó márkaszervízei valamelyikét a jótállási jegy és a vásárláskor kapott számla bemutatásával, hogy gyorsan és hatékonyan kezelhessék a problémát.
A számla és a jótállási jegy megőrzése a Vásárló felelőssége, ezért kérjük, nyomtatva vagy digitális formában őrizd meg ezeket a dokumentumokat a jótállási idő végéig.
Saját forgalmazású termékeinkkel kapcsolatos jótállási ügyintézés: spalazzomed@spalazzomed.hu
Spalazzomed Kft.
1182 Budapest, Tarkő utca 4.
+36703607796
Amennyiben nincs meg, a jótállási jegy itt tölthető le: https://www.beautytipp.hu/shop_ordered/17862/pic/Jotallasi_jegy_Beauty_Tipp_Medilenor_Kft.pdf.pdf
Dr. SONIC termékekkel kapcsolatos jótállási ügyintézés: info@drsonic.hu
Dr. KATOKI, NOTIME termékekkel kapcsolatos jótállási ügyintézés: info@drkatoki.hu
E-Hall Kft.
2209 Péteri, Madách Imre utca 51/A
+36704106882
Amennyiben nincs meg, a jótállási jegy itt tölthető le: https://www.beautytipp.hu/shop_ordered/17862/pic/Jotallasi_jegy_Beauty_Tipp.pdf