Barion Pixel
Weboldalunk használatával jóváhagyja a cookie-k használatát a Cookie-kkal kapcsolatos irányelv értelmében.
Kategóriák / Termékek

Byphasse

A Byphasse egy barcelonai székhelyű cég, amely 2000 óta van a piacon, szakterületük a higiénia és a testápolás, jelenleg több, mint 175 termékük van arcra, testre, hajra, lábra, kézre és babáknak.

Szilárd meggyőződésük, hogy mindenkinek joga van a magas színvonalú, megfizethető személyes gondoskodáshoz. Ezt alapul véve fejlesztették ki az " XL méret XS ár" formulát, amely segített nekik elérni a piacokat a világ több, mint 100 országában.

Az Európa szívében gyártott termékektől a természetes összetevőkben egyre gazdagabb formulákig termékeik friss illatokkal és pazar textúrákkal, folyamatosan frissülő csomagolási dizájnnal és verhetetlen árakkal ébresztik fel az érzékeket. Ezek az összetevők nélkülözhetetlenek ahhoz, hogy élvezzük mindannyian a megérdemelt wellness előnyeit, jól érezzük magunkat a bőrünkben és ápoljuk belső szépségünket anélkül, hogy többet fizetnénk.

Küldetésük. hogy olyan termékeket kínáljanak, amelyek méretükben nagyok, de árban alacsonyak. Hisznek a mindennapi öngondoskodási rutinok minőségében, ami elégedettséget, könnyedséget és megtakarítást biztosít!

Céljuk, hogy az egyszerű napi bőrápolási rutinokkal mindenkinek a lehető legjobb otthoni wellness és öngondoskodási élményt kínáljanak.

A mediterrán életmód által ihletett Byphasse tisztelgés a márka születési helye: Barcelona előtt.

A minőség, a hatékonyság és a biztonság jelen van az összes Byphasse termék létrehozási és forgalmazási folyamatának minden szakaszában:

A koncepciótól a végtermékig, amely lefedi az összetevők, a textúrák, a gyártási folyamatok, a csomagolás és a logisztika minden aspektusát, amely termékeiket a polcokra juttatja.

Az első és legfontosabb, hogy a Byphasse Caroline és Didier története. 2000-ben a Földközi-tenger szerelmesei nagy kalandra indultak, hogy a maguk kis módján felrázzák a szépségipart azáltal, hogy mindenki számára megfizethetővé teszik a testápolási és higiéniai termékeket. Egy ilyen kihívás forradalmi megoldást érdemelt: méretben nagy és árban kicsi termékek.

Didier Petitot, vezérigazgató

" Mindig is vonzott a kozmetikai ipar. Hamar rájöttem, hogy az elfogadható áron kínált nagyformátumú termékek iránti kereslet jelentősen meghaladta a kínálatot. Meg akartam változtatni azokat a régi szabályokat, amelyek azt mondták, hogy az öngondoskodásnak költségesnek kell lennie. És akkor már csak az a kérdés, hogy higgyen a projektjében, és elfogadja-e a kihívást! Caroline-t és engem a közös projektünkbe vetett meggyőződés és magabiztosság köt össze. Ez késztetett arra, hogy mindent beleadjak. "

Caroline Simoes, marketing igazgató

" Az ihletet minden körülöttem lévő dolog adja, a gyerekkorom, a családom, az utazásaim... Ez az, ami mindig felébresztette a kreativitásomat. Segít kifejezni magam, és fenntartani az innováció, a kíváncsiság és a felébredt érdeklődés szellemét. Ott vannak a saját családom napi szükségletei is. A nagy kérdéseket sújtó legnehezebb idők gyakran nagy változásokat hoznak. "

A Byphasse egy kis márka... Ettől lett nagy!

Először a francia piacon nyitották meg arcápolók, sminklemosók és krémek sorával, a márka lassan fejleszt speciális termékeket az egész testre, minden korosztály számára, mintegy 100 országban. A Byphasse immár több mint 175 termékből álló portfólióval rendelkezik. 

Minden tevékenységük középpontjában az a vágy, hogy a szépséget mindenki számára megfizethetővé tegyék. Ezért kínálnak olyan termékeket, amelyek méretükben nagyok, árban kicsik, anélkül, hogy a minőséget veszélyeztetnék.